….Εν ζωη


Δεν έμαθα να συνεργάζομαι μαζί σου
πελάτης σου να γινω συναίτερος ή εργοδότης σου δεν μπόρεσα
Κι όσες φορές μου το ζήτησες
το έκανα μεταφιεσμένος
για ένα παιχνίδι ερωτικό
που θα σε βοηθουσε να μην με βαρεθείς.
Εγω σε ερωτεύτικα
έτσι όπως είσαι,
αυτή που δεν γνωρίζω.
Μα εσύ θες να με τυρανας
και να μου δειχνεις  για καιρό πολυ
το ίδιο πρόσωποκαι να μου λες
«να αυτή είμαι, δεν είμαι τιποτα άλλο».
Ετσι κυνηκά μου το εκφράζεις
για να νευριάζω , να σε γροθοκοπό στο πρόσωπο
μορφή να αλλάξεις,
σκύλα να γίνειςή οτιδήποτε άλλο που για μένα δεν θα είναι γνώριμο.
«Εγώ μωρή καργίολα» να σου λεω «δεν είμαι σαν του άλλους»
Να σου φωνάζω
«είμαι ερωτευμένος μαζί σου
γιατί πρόσωποδεν σου ανήκει
όσα και αν δανείζεσε
γιατί μωρή καργίολα
όσο και αν προσπαθώ να σε μάθω
δεν θέλω να σε ξέρω.»
…….και εσύ σαρκαστικά να μου γελάς

Σχολιάστε